Līguma Nr. ____
Rīgā, 202__. gads ___. ______
SIA „Dāvanu Sala”, reģistrācijas Nr. 40103938950, juridiskā adrese Brīvības gatve 358 - 52, Rīga, LV-1006, kuru uz statūtu pamata pārstāv tās _______________, (turpmāk – Starpnieks), no vienas puses,
SIA “____________”, reģistrācijas Nr. ___________, juridiskā adrese __________, kuru uz _______________ pamata pārstāv tās _______________, (turpmāk – Pakalpojuma sniedzējs), no otras puses,
turpmāk abi kopā kā Puses, noslēdz tiešsaistes starpniecības pakalpojumu līgumu (turpmāk – Līgums) par šādiem nosacījumiem:
1. LĪGUMA PRIEKŠMETS
1.1. Starpnieks veido dāvanu kuponu/vaučeru (turpmāk – vaučeri) ar kuriem patērētāji var norēķināties par Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumu (turpmāk – Pakalpojums), iekļauj Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumu kā vienu no pakalpojumiem to vaučeru programmās, kurās uzskata par piemēroto, reklamē Pakalpojuma sniedzēja sniegtos Pakalpojumus gan ar vaučeru, gan viena mērķa vaučeru, gan vairāku mērķu vaučeru izmantošanas veidiem, izdod un izplata vaučerus, organizē vaučeru pārdošanu, saņem naudu no vaučeru pircējiem, ietur no pircēju saņemtās naudas komisiju un samaksā Pakalpojumu sniedzējam par to Pakalpojumu, par kura sniegšanu Pakalpojuma sniedzējs pieņēmis vaučera unikālu rezervācijas kodu (turpmāk – Rezervācijas kods) kā atlīdzību.
1.2. Vaučers, viena mērķa vaučers un vairāku mērķu vaučers ir definēts Eiropas Savienības Padomes direktīvas (ES) 2016/1065 (2016. gada 27. jūnijs), ar ko attiecībā uz vaučeriem piemērojamo režīmu groza Direktīvu 2006/112/EK, 1. pantā.
1.3. Vaučers ir Starpnieka veidots dažādu preču un pakalpojumu saraksts, par kuru piegādi vai sniegšanu patērētājs var norēķināties ar attiecīgo vaučeru, izmantojot Starpnieka piešķirto Rezervācijas kodu.
1.4. Pakalpojuma sniedzējs sniedz pakalpojumu pircējiem/patērētājiem, kas apmaksā Pakalpojumu ar Starpnieka vaučeru, tikai tad, kad pircējs ir iesniedzis Pakalpojuma sniedzēja derīgu Rezervācijas kodu.
1.5. Patērētājs Līguma izpratnē ir jebkura persona, no kuras Pakalpojuma sniedzējs pieņem vaučeru kā samaksu par Pakalpojumu.
1.6. Līgums regulē darījumu attiecības tikai starp Pakalpojuma sniedzēju un Starpnieku tiktāl, cik tās attiecas uz Līgumā un tā pielikumā atrunāto Pakalpojumu starpniecību, un nekādā veidā neattiecas uz tiem darījumiem, ko kāda no Pusēm veic ar citiem partneriem (kas nav Līguma slēdzējpuses).
2. PAKALPOJUMS
2.1. Starpnieks apņemas katram pārdotam vaučeram piešķirt Rezervācijas kodu, kas ir derīgs 12 (divpadsmit) mēnešus no vaučera iegādes brīža, ja Pakalpojuma sniedzējs nav noteicis citu derīguma termiņu.
2.2. Pēc Līguma noslēgšanas, Starpnieks apņemas sniegt Pakalpojumu sniedzējam iespēju pārbaudīt vaučera derīgumu Starpnieka mājas lapā www.davanusala.lv/parbaudit vai pieslēdzoties partneru sistēmai www.partneriem.davanusala.lv (turpmāk – Partneru sistēma).
2.3. Pakalpojuma sniedzējs paziņo Starpniekam par Pakalpojuma sniegšanas pārtraukšanu, tiklīdz Pakalpojuma sniedzējam kļūst zināmi pārtraukšanas apstākļi. Ja Pakalpojuma sniegšanas pārtraukšana nav saistīta ar nepārvaramas varas apstākļiem, tad Pakalpojuma sniedzējs paziņo par to Starpniekam vismaz 30 (trīsdesmit) dienas pirms pārtraukšanas.
2.4. Pakalpojuma sniedzēja Pakalpojums, kuru var apmaksāt ar vaučeru, uzrādot Rezervācijas kodu, un Pakalpojuma cena, tostarp komisijas maksa Starpniekam sakarā ar šo Pakalpojumu norādīta Līguma pielikumos, kurus Puses noslēdz rakstiski. Puses var vienoties par vairāku Pakalpojumu apmaksāšanu atbilstoši Līguma noteikumiem.
2.5. Pakalpojumu sniedzējs sniedz pakalpojumu patērētājiem, kuri apmaksā Pakalpojumu ar Starpnieka vaučeru, tikai tad, kad patērētājs ir iesniedzis derīgu Rezervācijas kodu.
2.6. Pirms pieņemt vaučeru, Pakalpojuma sniedzējam ir jāpārbauda patērētāja iesniegto Rezervācijas kodu Starpnieka Partneru sistēmā un jāatzīmē, ka vaučers ir izmantots. Pēc apstiprinājuma Partneru sistēmā, vaučers ar unikālo Rezervācijas kodu tiek automātiski atzīmēts kā izmantots un tas vairs nav derīgs. Samaksa par Partneru sistēmā atzīmētiem vaučeriem tiek pārskaitīta uz Pakalpojuma sniedzēja kontu tekošā mēneša laikā par iepriekšējā mēneša laikā patērētāja izlietotiem vaučeriem, ievērojot Līguma 4.4. punktu.
2.7. Starpnieks neuzņemas atbildību par Pakalpojuma sniedzēja nepārbaudītu un/vai Partneru sistēmā neatzīmētu patērētāja izmantoto vaučeru un par šādu vaučeru atkārtotu lietošanu.
2.8. Pakalpojuma sniedzējs apņemas sniegt vaučerā norādītos Pakalpojumus patērētājiem ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā no pirmā patērētāja pieprasījuma. Šajā punktā minētais nosacījums netiek piemērots, ja patērētājs vēlas izmantot kuponu vēlāk, kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā, vai ja pakalpojumu nevar sniegt laikapstākļu dēļ vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ. Ja vaučerā norādīto pakalpojumu patērētājam nav iespējams sniegt, un tas nav patērētāja vainas dēļ, Pakalpojuma sniedzējs savu iespēju robežās cenšas rast ar patērētāju abpusēji apmierinošu rezultātu.
2.9. Starpnieks apņemas katra mēneša 1. datumā nosūtīt Pakalpojuma sniedzējam uz Līgumā norādīto e-pasta adresi aicinājumu pieslēgties Starpnieka partneru sistēmai partneriem.davanusala.lv, kurā būs norādīti iepriekšējā mēneša laikā pieņemtie vaučeri, to Rezervācijas kodi, vaučeru pārdošanas cena, Starpnieka komisija, Pakalpojuma sniedzējam maksājamā samaksa un cita informācija saistībā ar Pakalpojumu (turpmāk - Saskaņošanas akts). Starpnieka partneru sistēmā Saskaņošanas aktu Pakalpojumu sniedzējam ir iespējams apstiprināt, nospiežot pogu “Apstiprināt”.
2.10. Ja Pakalpojuma sniedzējs nav atbilstoši Līguma 2.9. punktā noteiktajā kārtībā apstiprinājis Saskaņošana aktu līdz tekošā mēneša 10 (desmitajai) kalendārajai dienai, tad uzskatāms, ka Pakalpojuma sniedzējs atzīst Partneru sistēmā un Saskaņošanas aktā norādītās ziņas un aprēķināto atlīdzību par pareizu.
2.11. Puses piekrīt un apzinās, ka Pakalpojuma sniedzējam nav tiesības saņemt samaksu atbilstoši Līguma nosacījumiem, kamēr patērētājs nav apmaksājis Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumu, izmantojot vaučeru, un Pakalpojuma sniedzējs nav to atzīmējis Partneru sistēmā kā izmantotu vaučeru.
3. ATLĪDZĪBA PAR LĪGUMA IZPILDI
3.1. Pakalpojuma sniedzējs maksā Starpniekam komisijas maksu, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli no komisijas maksas, par Starpnieka sniegtajiem pakalpojumiem, kuru rezultātā patērētāji iegādājās Pakalpojumus no Pakalpojuma sniedzēja. Komisijas maksa saistībā ar katru Pakalpojumu ir procenti no Pakalpojuma cenas, kas noteikta attiecīgajā Saskaņošanas aktā.
3.2. Starpnieks iesniedz Pakalpojuma sniedzējam rēķinu par komisijas maksas summu atbilstoši Saskaņošanas aktam līdz termiņam, kas noteikts Līguma 4.4. punktā.
4. PAKALPOJUMA UZSKAITE UN APMAKSA
4.1. Starpnieks samaksā Pakalpojuma sniedzējam par katru Pakalpojumu, kura apmaksai Pakalpojuma sniedzējs no patērētāja pieņēmis Starpnieka izdotu vaučeru un patērētāja iesniegto vaučera Rezervācijas kodu (turpmāk – Apmaksājamais Pakalpojums). Par katru Apmaksājamo Pakalpojumu Starpnieks maksā Pakalpojuma sniedzējam vienu reizi mēnesī atbilstoši Saskaņošanas aktam.
4.2. Pakalpojuma sniedzējs var vienam un tam pašam Pakalpojumam noteikt citu cenu vai atlaides, kuras piemēro Pakalpojuma vispārējai pārdošanai. Pakalpojuma sniedzējs paziņo Starpniekam par Pakalpojuma cenas un atlaižu piemērošanu vai to izmaiņām 10 (desmit) dienu laikā. Puses vienojas, ka cenu izmaiņas nav attiecināmas uz jau iegādātajiem vaučeriem.
4.3. Vaučeru ietvaros sniegtie Pakalpojumi tiek uzskaitīti Starpnieka Partneru sistēmā, ievērojot Līguma 2.6. un 2.7. punktu nosacījumus. Reģistrētie datu Partneru sistēmā ir ticami. Jebkuri reģistrēto datu grozījumi un/vai labojumi Partneru sistēmā, ir spēkā tikai tad, ja tie izdarīti rakstveidā un tos akceptējušas un parakstījušas abas Puses.
4.4. Starpnieks maksā Pakalpojuma sniedzējam, pamatojoties uz Līgumu un tā pielikumos noteikto, kā arī abpusēji akceptētu Saskaņošanas aktu līdz tekošā mēneša 15. datumam.
4.5. Saskaņošanas akts, ja tajā norādīti visi nepieciešamie rekvizīti, uzskatāms arī par Pakalpojuma sniedzēja rēķinu Starpniekam par Pakalpojuma sniedzēja atlīdzību Līguma ietvaros. Neskatoties uz minēto, Starpniekam ir tiesības pieprasīt no Pakalpojuma sniedzēja iesniegt rēķinu, kas sastādīts atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma sniedzējs iesniedz Starpniekam minēto rēķinu 5 (piecu) darba dienu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas no Starpnieka.
4.6. Par Apmaksājamā pakalpojuma atlīdzības apmaksas dienu Pakalpojuma sniedzējam tiek uzskatīta diena, kad Starpnieks ir pārskaitījis naudu uz Pakalpojuma sniedzēja kontu.
4.7. Pakalpojuma sniedzējam nav nekādu tiesību uz ieņēmumiem, kurus Starpnieks saņem no vaučeru pircējiem par vaučeriem, kuri netiek izmantoti Pakalpojuma apmaksai. Šis punkts attiecas arī uz gadījumiem, ja Starpnieks šādus vaučerus reklamē vai informē patērētājus par iespēju izmantot šādus vaučerus Pakalpojuma apmaksai.
5. PAKALPOJUMA SNIEDZĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
5.1. Pakalpojuma sniedzējs iesniedz Starpniekam detalizētu informāciju par Pakalpojumu pirms Līguma slēgšanas. Pakalpojuma sniedzējs norāda gan to informāciju par Pakalpojumu, kuru Pakalpojuma sniedzējs parasti sniedz Pakalpojuma saņēmējiem, gan arī citu, Starpnieka pieprasītu un Pakalpojumu raksturojošu informāciju; pat ja tā parasti netiek sniegta Pakalpojuma pircējiem. Starpnieka pieprasījums jo īpaši var attiekties uz šādu informāciju:
5.1.1. Detalizēta informācija par Pakalpojumu – Pakalpojuma sniedzēja darbības, nodrošinātais aprīkojums, palīglīdzekļi un citas iespējas, kuras kopumā veido Pakalpojumu;
5.1.2. priekšnoteikumus, kuri jāizpilda patērētājam, lai tas varētu izmatot Pakalpojumu;
5.1.3. ierobežojumus pakalpojuma izmantošanai un apstākļus, kuriem pastāvot, Pakalpojums netiek sniegts;
5.1.4. ar Pakalpojuma saņemšanu saistītie būtiskākie patērētāja riski un apdraudējumi;
5.1.5. Pakalpojuma cenu, par kuru Pakalpojuma sniedzējs sniedz Pakalpojumu, ja šī cena atšķiras no Līguma pielikumā norādītas attiecīgā Pakalpojuma cenas;
5.1.6. Jebkurus atšķirīgus nosacījumus un ierobežojumus, tostarp vecuma un veselības priekšnosacījumus, kurus Pakalpojuma sniedzējs piemēro konkrētam Pakalpojumam attiecībā pret patērētāju;
5.2. Pakalpojuma sniedzējs paziņo Starpniekam par būtiskām izmaiņām Pakalpojuma sniedzēja iepriekš sniegtajā informācijā par Pakalpojumu, tiklīdz šādas izmaiņas kļūst zināmas. Visa informācija, kuru Pakalpojuma sniedzējs sniedz Starpniekam par Pakalpojumu saskaņā ar Līguma 5.1. un 5.2. punktu, veido Pakalpojuma Aprakstu.
5.3. Pakalpojuma sniedzējs apņemas:
5.3.1. Laikā un saskaņā ar Pakalpojuma Aprakstu sniegt pakalpojumu patērētājam, kas apmaksā to ar vaučeru, iesniedzot papildus Pakalpojuma sniedzējam derīgu Rezervācijas kodu;
5.3.2. Nodrošināt normatīvajos aktos noteikto patērētāja tiesību ievērošanu un atbild par patērētāja tiesību pārkāpumiem Pakalpojuma sniegšanas gaitā;
5.3.3. Ja Līgumā norādītajā termiņā Pakalpojuma sniedzējs nav informējis Starpnieku par Pakalpojuma cenu izmaiņām, Pakalpojuma sniedzējs apņemas atlīdzināt Starpniekam tā rezultātā radušos tiešos zaudējumus.
5.4. Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs:
5.4.1. Patstāvīgi izplatīt savus sniedzamos pakalpojumus;
5.4.2. Pieņemt Starpnieka vaučeru(-s) un vairāku mērķu vaučeru(-s) ar spēkā esošu derīguma termiņu, un sniegt Pakalpojumu(-s) šo vaučeru vērtībā. Ja Pakalpojuma sniedzēja sniegto pakalpojumu cena pārsniedz vaučera(-u) vērtību, piemaksu par šo starpību apmaksā patērētājs, uz vietas Pakalpojuma sniedzējam. Ja Pakalpojuma sniedzēja sniegtā Pakalpojuma cena ir mazāka nekā vaučera(-u) vērtība, starpība netiek atgriezta.
6. STARPNIEKA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
6.1. Starpnieks apņemas:
6.1.1. Pārdot vaučerus saskaņā ar Pakalpojuma sniedzēja noteiktajām cenām, Līguma un tā pielikumu nosacījumiem.
6.1.2. Vaučeru tirdzniecības vietās skaidri norādīt, ka Līguma pielikumos norādītos pakalpojumus sniedz, kā arī par to atbilstību normatīvajiem aktiem, drošību un kvalitāti atbild Pakalpojuma sniedzējs.
6.1.3. Nodrošināt, lai tā izplatītajos vaučeros esošās cenas precīzi atbilst Līgumā un tā pielikumos noteiktajām Pakalpojumu cenām.
6.1.4. Sniegt Pakalpojuma sniedzējam visu informāciju, kas nepieciešama Līguma īstenošanai, nekavējoties informējot Pakalpojuma sniedzēju par jebkādām izmaiņām pakalpojumu tirdzniecības noteikumos.
6.1.5. Par laikā nesamaksātiem maksājumiem Pakalpojuma sniedzējam, maksāt līgumsodu 0.02% procentu apmērā no laikā neapmaksātās summas par katru kavēto dienu;
6.1.6. Nodrošināt Pakalpojuma sniedzēja identitātes skaidru atpazīstamību Līguma izpildes ietvaros, norādot Starpnieka mājaslapā un uz vaučera Pakalpojuma sniedzēja kontaktinformāciju, nosaukumu, adresi.
6.2. Starpnieka tiesības:
6.2.1. Brīvi un patstāvīgi izvēlēties Līguma izpildīšanas veidus un līdzekļus, tas nozīmē, ka Starpniekam ir tiesības izplatīt vaučerus gan internetā, elektroniskajā tirdzniecības sistēmā www.davanusala.lv, gan mazumtirdzniecības vietās (veikalos, u.t.t.) vai citā normatīvajiem aktiem atbilstošā veidā.
6.2.2. Iepriekš brīdinot Pakalpojuma sniedzēju, piemērot atlaižu akcijas vaučeriem uz sava rēķina, pārdodot vaučerus par mazāku cenu nekā to vērtība. Šajā punktā minētās Starpnieka piemērojamās atlaides neietekmēs Pakalpojuma sniedzējam noteikto summu par Apmaksājamo pakalpojumu.
7. ATBILDĪBA PRET PATĒRĒTĀJU
7.1. Pakalpojuma sniedzējs sniedz patērētājam Pakalpojumu, nodrošina Pakalpojuma nekaitīgumu un atbilstību ar patērētāju noslēgtā līguma noteikumiem, kuri patērētājam nedrīkst būt nelabvēlīgāki par tiem, kādi norādīti Pakalpojuma Aprakstā. Pakalpojuma sniedzējs nodrošina normatīvajos aktos noteikto patērētāja tiesību ievērošanu un atbild par patērētāja tiesību pārkāpumiem Pakalpojuma sniegšanas gaitā. Attiecībās ar patērētāju, Pakalpojuma sniedzējs ir “pakalpojuma sniedzējs” Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē.
7.2. Pakalpojuma sniedzējs patstāvīgi un uz sava rēķina reģistrē savu darbību, saņem nepieciešamās atļaujas, apmaksā ar tā darbību saistītos izdevumus.
7.3. Lai arī Starpniekam ir pienākums samaksāt Pakalpojuma sniedzējam par Pakalpojumu, kura apmaksai Pakalpojuma sniedzējs pieņem vaučeru, kā arī patērētāja iesniegto Rezervācijas kodu, tomēr Starpnieks nepiedalās Pakalpojuma sniedzēja līgumā ar patērētāju un šajās attiecībās uzskatāms par trešo personu.
7.4. Puses vienojas, ka Līguma izpildes gaitā tie nenodos viens otram nekādus patērētāju personas datus, cik vien šo noteikumu iespējams ievērot, nepārkāpjot kādu citu Līguma noteikumu vai normatīvo aktu. Līdzēji apliecina, ka Pakalpojuma apmaksai ar vaučeriem un norēķinu vajadzībām starp pusēm nav nepieciešams zināt ne tās personas datus, kura apmaksājusi vaučeru, ne arī tās personas datus, kura izmantojusi vaučeru, iesniedzot Pakalpojuma sniedzējam Rezervācijas kodu Pakalpojuma apmaksai. Līguma izpildei neviena puse neveic patērētāju personas datu apstrādi otra līdzēja uzdevumā. Katrs līdzējs patstāvīgi, kā personas datu apstrādes pārzinis nodrošina personas datu apstrādes likumību savā uzņēmumā.
8. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS UN REKLĀMA
8.1. Vaučeri ir Starpnieka intelektuālais īpašums. Visas autora tiesības uz vaučeriem ir Starpniekam. Ar Līgumu Pakalpojumu sniedzējs pilnīgi nodod Starpniekam vai Trešajām personām visas tiesības, lai Starpnieks nodrošinātu Līgumā noteiktā Pakalpojuma īstenošanu un piegādi atbilstoši Līguma un tā pielikumu nosacījumiem.
8.2. Ievērojot Līguma 8.1. punktā noteikto:
8.2.1. Starpnieks ir tiesīgs, vadoties pēc saviem ieskatiem izmantot vaučeru reklāmā jebkuru no Pakalpojuma sniedzēja saņemto informāciju, ja Starpnieks tajā nav veicis būtiskas izmaiņas;
8.2.3. Starpnieks ir tiesīgs izmantot Pakalpojuma sniedzēja dotos, ar autortiesībām vai blakustiesībām aizsargātos darbus Reklāmā visas pasaules teritorijā, visu laiku kamēr attiecīgais Pakalpojums ir iekļauts šajā vaučerā(-os);
8.2.4. Starpnieks ir tiesīgs attēlot Reklāmā jebkuru personu, kura attēlota materiālos, kurus Pakalpojuma sniedzējs iesniedzis Starpniekam izmantošanai Reklāmā;
8.2.5. Pakalpojuma sniedzējs sagādā no trešajām personām tiesības un atļaujas, kas nepieciešamas, lai Pakalpojuma sniedzējs izpildītu Līguma 8.2. punktā noteikto;
8.2.6. Starpnieks nemaksā Pakalpojuma sniedzējam atlīdzību par Pakalpojuma sniedzēja iesniegto materiālu izmantošanu Reklāmā.
8.3. Pakalpojuma sniedzējs nodrošina to, lai jebkura informācija, kuru Pakalpojuma sniedzējs sniedz Starpniekam par Pakalpojumu atbilstu patiesībai. Starpniekam ir tiesības paļauties uz Pasūtītāja sniegtās informācijas patiesīgumu. Starpniekam nav jāpārbauda Pakalpojuma sniedzēja sniegtā informācija.
9. STRĪDU IZSKATĪŠANA UN MEDIĀCIJA
9.1. Pretenzijas un sūdzības ir jāiesniedz rakstveidā uz šādu e-pasta adresi: info@davanusala.lv, vai uz juridisko adresi Rīga, Brīvības gatve 358 – 52, LV-1006.
9.2. Jebkura sūdzība Starpniekam ir jāsaņem 3 (trīs) gadu laikā pēc tam, kad patērētājs ir izmantojis Pakalpojuma sniedzēja sniegto Pakalpojumu.
9.3. Ja patērētājam ir sūdzība saistībā ar kādu Pakalpojuma sniedzēja veiktajām darbībām un patērētājam būtu jāvēršas pie attiecīgā Pakalpojuma sniedzēja, Starpnieks informē patērētāju par tālāko rīcību.
9.4. Atkarībā no lietas sarežģītības Pakalpojuma sniedzēja sūdzība tiek izskatīt un atbilde tiek sniegta 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no dienas, kad šādu sūdzību saņēma Starpnieks.
9.5. Ja objektīvu iemeslu dēļ 15 darbdienu laikā nav iespējams sniegt atbildi uz Pakalpojuma sniedzēja iesniegumu, Starpnieks nekavējoties rakstveidā informē par to Pakalpojuma sniedzēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta (nepārsniedzot 30 dienas), kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
9.6. Sūdzību gadījumā Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs vērties sekojošajās iestādēs:
9.6.1. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) Informācija par sūdzību izskatīšanas procesu ir sniegta tās tīmekļa vietnē www.ptac.gov.lv;
9.6.2. Ja sūdzība ir saistīta ar personas datu aizsardzību sūdzību var iesniegt Datu valsts inspekcijā. Par jautājumiem, kas saistīti ar datu aizsardzību SIA “Dāvanu Sala”, lūdzam skatīt Privātuma politiku - https://www.davanusala.lv/lv/info/15-privatuma-politika;
9.6.3. Eiropas Komisijā – strīdu risināšanas tiešsaistes (SIT) platformā: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV.
9.7. Gadījumā, ja Starpnieks un Pakalpojuma sniedzējs nespēj atrisināt strīdu, savstarpēji vienojoties, strīds nododams Latvijas Republikas tiesā.
10. INFORMĀCIJA UN KORESPONDENCE
10.1. Saziņai Puses izmanto latviešu, angļu vai krievu valodu. Vēstules un citi dokumenti ikvienai Pusei tiks sūtīti uz Līgumā norādītajiem e-pastiem. Ja viena no Pusēm maina rekvizītus vai pārstāvi, otra puse tiek par to informēta 5 (piecu) darba dienu laikā.
11. LĪGUMA TERMIŅŠ, PAKALPOJUMA UN LĪGUMA IZBEIGŠANA
11.1. Līgums stājas spēkā tā abpusēja parakstīšanas brīža un ir spēkā līdz tā uzteikšanai.
11.2. Pakalpojuma sniedzējs var uzteikt Līgumu attiecībā uz noteiktu Pakalpojumu, iesniedzot Starpniekam rakstisku un Pakalpojumu sniedzēja parakstītu uzteikumu. Pakalpojuma sniedzējs turpina sniegt attiecīgo Pakalpojumu patērētājiem un pieņemt aktīvus un derīgus vaučerus kā samaksu par Pakalpojumu, kad Starpnieks saņēmis šādu Pakalpojuma sniedzēja uzteikumu. Ja Pakalpojuma sniedzējs uzteikumā norādījis ilgāku Pakalpojuma sniegšanas termiņu, tad piemērojams Pakalpojuma sniedzēja norādītais termiņš. Pakalpojuma sniedzējs ievēro šos noteikumus jebkurā gadījumā, kad tas aptur vai izbeidz Pakalpojuma sniegšanu gadījumos, kuriem nav piemērojams Līguma 11.3. punkts.
11.3. Pakalpojuma sniedzējs rakstiski paziņo Starpniekam par katru gadījumu, kad Pakalpojuma sniegšana apturēta uz nenoteiktu laiku vai izbeigta sakarā ar apstākļiem, kuri nav atkarīgi no Pakalpojuma sniedzēja (turpmāk – piespiedu izbeigšana), tiklīdz šāda piespiedu izbeigšana notikusi, vai tiklīdz Pakalpojuma sniedzējs uzzinājis, ka tā ir noteikti paredzama. Par apstākļiem, kuri nav atkarīgi no Pakalpojuma sniedzēja, var tikt uzskatīti gadījumi, kad būtiski bojāta vai gājusi bojā Pakalpojumu sniegšanai nepieciešamā infrastruktūra, ir paredzama vai ir uzsākta Pakalpojuma sniedzēja maksātnespēja vai piespiedu likvidācija, ir paredzams vai ir stājies spēkā aizliegums Pakalpojuma sniedzējam sniegt Pakalpojumu, un tamlīdzīgi. Paziņojumā Pakalpojuma sniedzējs norāda apstākļus, kuru dēļ notikusi vai paredzama piespiedu izbeigšana, un laiku, kad tā notikusi vai kad tā paredzama.
11.4. Starpnieks izslēdz Pakalpojumu no visām vaučeru programmām kurās Pakalpojums bijis iekļauts, un veic atbilstošas izmaiņas vaučeru un vaučeru programmu reklāmas materiālos un noformējumā 30 dienu laikā pēc Līguma 11.2. punktā noteiktā uzteikuma vai Līguma 11.3. punktā noteiktā paziņojuma saņemšanas.
11.5. Starpniekam ir tiesības pēc saviem ieskatiem izslēgt Pakalpojumu no jebkuras vaučeru programmas, kurā Starpnieks to iekļāvis, vai izbeigt šādas vaučera vai vaučeru programmas darbību. Par šādu izslēgšanu Starpnieks paziņo Pakalpojuma sniedzējam līdz 30. dienai pirms dienas, kad stājas spēkā attiecīgās izmaiņas vaučerā vai tā programmā. Paziņojumā Starpnieks norāda datumu, no kura Pakalpojums izslēgts no attiecīgā vaučera vai tā programmas. Pakalpojuma sniedzējs turpina pieņemt vaučerus samaksai par attiecīgo Pakalpojumu kamēr tie ir derīgi un aktīvi.
11.6. Katra Puse var izbeigt Līgumu, iesniedzot otrai Pusei rakstisku un parakstītu uzteikumu pēc tam, kad visi Pakalpojumi ir izslēgti no vaučera(-iem) saskaņā ar Līguma 11.4. vai 11.5. punktu, un ir beidzies termiņš kura laikā Pakalpojuma sniedzējam ir pienākums pieņemt vaučerus samaksai par Pakalpojumiem. Līgums ir izbeigts brīdī, kad otra Puse saņem šādu uzteikumu.
12. NEPĀRVARAMA VARA
12.1. Ar nepārvaramu varu (force majeure) saprot ārkārtēju apstākļu iestāšanos, kurus nevarēja paredzēt, novērst vai ietekmēt, un, par kuru rašanos Puses un/vai patērētājs nenes atbildību, tas ir, dabas katastrofas, kara darbība, terora akti, blokādes, valsts un pašvaldību institūciju rīcība un to pieņemtie normatīvie akti, lēmumi un rīkojumi, civiliedzīvotāju nemieri, citi ārkārtēja rakstura negadījumi, par kuru attiecināšanu uz nepārvaramas varas apstākļiem Pusēm un/vai patērētājam jālūdz to konstatēt citai kompetentai un neatkarīgai institūcijai.
12.2. Ja Līgums tiek atcelts nepārvaramas varas apstākļu dēļ, nevienai no Pusēm un/vai patērētājam nav tiesības pieprasīt no otras Puses atlīdzināt zaudējumus, kas Pusēm rodas nepārvaramas varas dēļ.
13. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
13.1. Attiecības, kas izriet no Līguma, reglamentē Latvijas Republikas normatīvie akti, un tos interpretēs saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem.
13.2. Līgums ir sastādīts uz 6 (sešām) lapām, latviešu valodā ar vienu pielikumu. Līgums uzskatāms par derīgu, ja tas ir saņemts ar oriģinālo parakstu pa pastu uz Starpnieka juridisko adresi, atsūtīts parakstīts ar elektronisko parakstu uz Starpnieka e-pastu vai ieskenēts un parakstīts atsūtīts uz Starpnieka e-pastu - info@davanusala.lv vai partneri@davanusala.lv.
14. PUŠU REKVIZĪTI
Informācija papildināta 02.05.2023